Székhelyszolgáltatás Budapesten cégek részére

Ha szeretné biztos kezekben tudni vállalkozása ügymenetét, adminisztrációját, nálunk jó helyen jár. 

Kiknek ajánljuk szolgáltatásainkat?

Az általunk biztosított székhelyszolgáltatást Budapest központjában minden olyan cégnek ajánljuk, akik nem akarnak külön költségen, személyzettel irodát fenntartani. Minden olyan érdeklődő megtalálja nálunk számítását, aki számára fontos tényező a kiváló ár érték arány, a megbízhatóság, a precíz ügymenet, és a székhely biztonsága, annak hatóságok számára való elérhetősége.

 

Cég székhely kedvező áron BudapestenKedvező ár megbízható cég - székhelyszolgáltatás 

 

 

Cég székhely kedvező áron BudapestenMiért éri meg cége székhelyének biztos kezelése?

 

Biztosan felmerül Önben, miért választaná szolgáltatásunkat, milyen előnye származik ebből. A cégünk által biztosított cégalapítás, könyvelés és székhelyszolgáltatás Budapesten teljes körű megoldás, hiszen a székhely biztonságát nem magának kell megoldania, megbízható szakemberek veszik át az adminisztráció és ügyintézés terhét. Szolgáltatásunkat kedvező áron veheti igénybe, melyért cserébe magas színvonalú, gyors és hatékony munkát biztosítunk ügyfeleinknek.


Érdekli a székhelyszolgáltatás Budapesten 3500 Ft/hó összegért? Ismerje meg szolgáltatásainkat, és amennyiben hasznosnak találja, lépjen velünk kapcsolatba!

Hívjon minket  és kérjen ajánlatot székhelyszolgáltatásra Budapesten!

 +36 1 267 - 4254Székhelyszolgáltatás Budapest cég székhely kapcsolat

Tekintse meg szolgáltatásainkat és lépjen velünk kapcsolatba!

 

Székhelyszolgáltatás Budapesten


Miért hasznos a székhelyszolgáltatásunk Budapesten?

Céget alapít, de nem elegendő a kezdő tőkéje egy ingatlan megvásárlásához, bérléséhez? Semmi probléma, hiszen ez is megoldható!

De mi is az a székhely, és a székhelycím miért is annyira fontos? A vállalkozások és a cégek nem működhetnek székhely nélkül. A törvény a székhely és a központi ügyintézés helye között különbséget tesz. A székhelyen folynak a különböző adminisztratív feladatok, odaérkeznek a különböző levelek és csomagok, és a székhely címét használják a különböző hivatalos iratokban.

Mit kell tennie, ha esetleg cégének vagy vállalkozásának helyét nem szeretné a saját címén bejegyeztetni, vagy nem költene ingatlan vásárlásra? Ilyenkor nagy segítséget tudnak nyújtani az olyan székhelyszolgáltatással foglalkozó cégek, mint mi is. Ebben az esetben a székhelyszolgáltatást végző cég ingatlanjának címére kerülnek a postai küldemények stb. A székhelyszolgáltatás mellé még sok más szolgáltatás is kapcsolódik, melyeknek érdemes utánanézni, hogy még kényelmesebbé tegye az adminisztratív és egyéb, a  cég irányításához szükséges tevékenységeket.

Ha megbízható székhelyszolgáltatót székhelyszolgáltatást keres, forduljon hozzánk bizalommal!


Mi is az a székhelyszolgáltatás és miért hasznos?

A cég székhely az, ahol az adott cég elérhető, ide érkeznek a hivatalos levelei, az esetleges ellenőrzések helyszíne is ez. Az üzleti vállalkozás alapfeltétele a székhelycím, amivel rendelkeznünk kell Magyarországon. Fontos, hogy a székhelyszolgáltatás igénybevételéhez szükség van irodára is. Így lesz a cég bejegyzett iroda a cégünk levezési címe is. Cégtáblával szükséges jelölni a cég székhelyét.

A székhely szolgáltató előnyei Budapest központjában:

  • Postai levelek és küldemények érkezéséről értesítést kap (küld a székhelyszolgáltató) telefonon vagy e-mailben
  • Ügyfélszolgálat fontos része a székhelyszolgáltatásnak, mert hivatalos szervek előtt képviselve lesz
  • Egyszerűbb Önnek is a székhelyszolgáltatásunk , és az árak is kedvezőek

Ne aggódjon, ha elfoglalt vagy éppen utazik, akkor is működik a gépezet. Fax segítségével bárhova eljuttatjuk Önnek a megbeszélt anyagokat. Önnek csak annyi dolga lesz, hogy megnyitja a levelező rendszerét. Igyekszünk a legjobb szolgáltatást nyújtani Önnek, pontosan és gyorsan, és ezzel is előrébb lendíteni vállalkozását! Bízzon bennünk, könnyebbé tesszük munkáját!

Válassza székhelyszolgáltatásunkat, mert időt takarít meg vele, mindezt a legnagyobb kényelemben!


A székhelyszolgáltatás valós piaci igényeket kielégítő szolgáltatás, az valamennyi fejlett vállalati kultúrával rendelkező országban ismert.

Az a mendemonda, hogy kockázati tényezőnek számít a székhelyszolgáltatás, ebben a formában hamis. Nem minősül azonnal egy cég kockázatos adózónak, ha székhelyszolgáltatót választ. A kockázati tényezőt az adózó múltja (milyen cégek, vállalkozások szerepeltek a nevén, ((kapcsolt vállalkozások )) és azok milyen jogviszonnyal és körülményekkel szűntek meg). Másrészről a szolgáltató múltja határozza meg, milyen adózók szerepeltek a címén, és milyen behajthatatlan követelésekkel szűntek meg a partnercégei, mennyire volt együttműködő a székhelyszolgáltató, és milyen a hatósági szervek adatbázisában elfoglalt pozíciója.

A székhelyszolgáltatás nem cégtemető, de nagyon sok cégtemető székhelyszolgáltató. (Remélem ismerős az átírt frázis).

Így a (szolgáltatással kapcsolatos) rendelet előírja, hogy cégnek vállalkozásoknak és a székhelyszolgáltatónak írásbeli, határozatlan időtartamú megbízási szerződést köthet, mely szerződés csak abban az esetben szólhat határozott időre, ha maga az adózó (a szolgáltatást kötő cég, vállalkozás) is határozott időre jött létre. A székhelyszerződés a megkötés követő egy éven belül rendes felmondással nem szüntethető meg, így a szolgáltató megválasztása a vállalkozás számára lényeges, és fontos, hosszútávra szóló döntés.

Székhelyül csak olyan ingatlan szolgálhat, amely a székhelyszolgáltató kizárólagos tulajdonában áll, vagy amelyre a megbízott használati jogát az ingatlan-nyilvántartásba bejegyezték. Egy újabb szabály szerint, ha a székhelyszolgáltató nem rendelkezik az ingatlan tulajdonjogával, akkor is van lehetősége székhelyszolgáltatást nyújtania, de csak abban az esetben, ha rendelkezik ingatlan tulajdonos előzetes írásbeli hozzájárulásával.

Mik a buktatók, székhely választás kockázatai.

Viszont míg az új jogszabály a székhelyszolgáltatók működésére vonatkozó sok új rendelkezést vezet be (így például kizárja a határozott időre kötött szerződéseket, előírásokat tartalmaz az iratkezelésre és a küldemények átvételére vonatkozólag stb.), addig komoly jogi feltételhez is köti a székhelyszolgáltatást.

A legtöbb professzionális székhelyszolgáltató azonban Magyarországon bérelt irodában nyújtja ezeket a szolgáltatásokat. Kétséges, hogy az általában nagy, multinacionális beruházók tulajdonában lévő irodaépületekre azok tulajdonosa lehetővé tenné-e egy mindenki számára látható teher bejegyzését( a bejegyzés ténye azt jelenti, hogy a székhelyszolgáltatást végezni kívánó cég, é meg is jelenik a tulajdonlapon és a tulajdonnal rendelkező fél ebbe  beleegyezik, tehát az egymással kötött szerződés jelen esetben nem elég). Másrészről kifejezetten a Ptk.-nak a használati jogra vonatkozó rendelkezései lehetetlenítik el ezt a megoldást. Eszerint ugyanis a használati jog egy olyan jellegű jogosultság, amely nem átruházható és nem is engedhető át. A Ptk. magyarázata szerint a használati jog jogosultja nem biztosíthat székhelyet más vállalkozásnak.

Ha nincs ingatlantulajdon – nincs székhelyszolgáltatás

Ad acta csak tulajdonjoggal rendelkező szolgáltató biztosíthat székhelyszolgáltatást, (így a tulajdonjogra érdemes rákérdezni, hiszen a hatóság saját jogkörében meg is szüntetheti vállalkozását). Természetesen az eljáró szervek saját hatáskörben alkalmazzák, és értelmezhetik a szolgáltatásra irányuló jogszabályokat, így akár ezek a későbbiekben egyéni döntések is lehetnek. (van, aki nem veszi figyelembe a ptk. jogszabályát van, aki szigorúbban kezeli).


Székhelyszolgáltatás feltételei és a cégalapítás menete Budapesten

Székhely szolgáltatás feltételei:

Alapvető iratok szükségesek hozzá:székhely - szolgáltatás Székhelyszolgáltatás feltételei és a cégalapítás menete

  • Lakcímkártya
  • Adóazonosító kártya
  • Személyigazolvány vagy útlevél
  • Telefonszám: a később felmerülő kérdések megválaszolása érdekében.
  • Email cím

Cégalapítás menete:

  • Alapvetően két módja van cégalapításra. Egyik lehetőség az adott irodán keresztül történik, a másik pedig az online cégalapítás.
  • Az első lépés a cégalapítási űrlap kitöltése.
  • Miután az űrlap kitöltése sikeresen megtörtént, egy munkatársunk jelentkezni fog Önnél a kapcsolódó papírok aláírására.
  • Ezen folyamatok befejezése után minden lépésben segítjük cége indulását.

Amennyiben szeretne minden papírmunkát elintézettnek tekinteni, válassza ALL IN ONE csomagunkat, mely megkönnyíti Ön számára az egész procedúra lebonyolítását.

Ez a csomag tartalmazza:

  • Székhelyszolgáltatást
  • Cégalapítást
  • Könyvelést

Ha felkeltettük érdeklődését és ezek mellett, hívjon bizalommal, hogy holnap vagy akár már MOST az új cégét irányíthassa!


Válassza az előnyösebb megoldást székhely szolgáltatásban!

Egy új vállalkozás elindítása vagy egy cégalapítás sosem jelent egyszerű feladatot. Szervezési nehézségek, anyagi áldozatok, újabb és újabb kihívások keresztezik az útját annak, aki az üzleti önállóság útjára lép. Érdemes élelmesnek lenni és nyitott szemmel járni, hogy megtaláljuk azokat az előnyös megoldásokat, melyekkel megkönnyítjük a saját dolgunkat.

Cégünk pontosan egy ilyen szolgáltatáscsomagot kínál mindazon induló vállalkozásoknak, amelyek még nem rendelkeznek állandó székhellyel, illetve már meglévő cégeknek, amelyek előnyösebb megoldást keresnek a fenntartásukhoz.

Amennyiben meggyőztük, ne habozzon igénybe venni szolgáltatásunkat. Keressen minket elérhetőségeinken és tudjon meg többet a lehetőségeiről!


A megbízható székhelyszolgáltatás előnyei

Magyarországon az alapvető feltétele a cégalapításnak, hogy legyen egy bejelentett székhelyünk, ahol a cégünk található, és ahova jöhetnek leveleink és értesítéseink. Irodát találni nem könnyű, főleg akkor, ha nem töltjük ott az egész napunkat, így pedig csak a pénzt viszi, de lennie pedig muszáj.

A székhely címre küldemények, levelek is érkeznek, legtöbbször hivatalos szervektől, tértivevényes küldemények, melyek átvétele jogosultsághoz kötött. Az átvett küldemények, levelek érkezéséről tájékoztatjuk ügyfeleinket email-en és telefonon is, hiszen a székhelyszolgáltatás egyik legfontosabb része az ügyfélszolgálat.

Munkaidőben, hétfőtől péntekig az összes hivatalos szerv előtt képviseljük Önt. Amennyiben elutazik, fontos levele, küldeménye érkezik, de nincs ideje megnézni, átvenni, elolvasni, scannelve, vagy faxon eljuttatjuk a megjelölt anyagot a megadott email címre, telefonszámra, az Ön megbízása alapján.

székhelyszolgáltatás Budapesten az Ön kényelmét szolgálja! Ne hagyja ki ezt a lehetőséget, forduljon hozzánk bizalommal!


Bízza ránk vállalkozásának ügyintézését magánszemélyként is Budapesten!székhely - szolgáltatás Bízza ránk vállalkozásának ügyintézését magánszemélyként is!

Egy vállalkozás, és egy cégalapítás az ember életének igen fontos fordulópontja. Szeretne mindent megtenni azért, hogy cége a helyes ütemben és tökéletesen működjön?

Mi segítünk ebben, hiszen elvállaljuk a cégalapítás legnehezebb részeit, mégpedig profi módon, ami megfelel a szabályoknak, előírásoknak.  Ön teljes nyugalommal és biztonsággal bízhatja ránk cégét, mi gondoskodunk róla, hogy minden a legnagyobb rendben menjen.

cégalapításhoz létfontosságú a székhelyszolgáltatási szerződés.  A székhelyszolgáltatónak beleegyezésével bejegyezhető a cég székhely,  a beleegyezés nélküli beadásokat, a cégbíróság törli.

Hasznosnak találja szolgáltatásainkat hívjon minket bátran!

 +36 1 267 - 4254


Cégalapítás profi segítséggel Budapesten!

Van egy jó ötlete? Már felmérte azt is, hogy lenne-e igény a szolgáltatására? Azt is tudja, hogy kiket szeretne alkalmazni és a tőke is rendelkezésére áll? Akkor már nincs más hátra, csak a cégalapítás!

Szolgáltatásunk célja az, hogy az olyanok számára is egyszerűbbé tegyük a cégalapítást, akik kicsit nehezebben igazodnak el a jog útvesztőiben, vagy egyszerűen csak nincs idejük arra, hogy a számos vonatkozó előírással behatóan foglalkozzanak. Szeretne inkább a szakmai részletekre koncentrálni? Nem gond, akkor bízza ránk a cégalapítást!

Szakembereink segítségére lesznek az ügymenet minden részén, így Önnek már nem marad más dolga, mint hogy sikeressé tegye vállalkozását. Olyanok, akik ritkán foglalkoznak cégjoggal, sokszor lassabban tudják megtenni a szükséges lépéseket, mint az előnyös lenne, pedig az idő pénz!

Amennyiben cégalapításban gondolkodik, és szeretné, ha minden ügye gördülékenyen rendeződne, velünk jár a legjobban! Keressen minket elérhetőségeinken, kollégáink várják a jelentkezését!


Minden hasznos tudnivaló a székhely címéről

Vállalkozást szeretne indítani, de még nem tudja, hogyan kezdjen neki? Van egy jó hírünk; a cégalapítás és székhelyszolgáltatással kapcsolatos elintéznivalók ma már elektronikusan is megoldhatóak! És ha minket választ a könyveléssel kapcsolatos feladatokkal sem kell törődnie, hiszen feladatunk, hogy amíg Ön a cége vezetésével foglalkozik, mi levegyük a terhet az Ön válláról.

Melyek az első lépések?

Elsősorban szüksége lesz egy székhelyre, (ahol a cég hivatalos levelei átvételre kerülnek, ez lehet akár székhelyszolgáltatás is székhelyszolgálatóra bízva) ahova a cége be lesz jelentve. Az itteni irodájába fogja kapni a hivatalos leveleket és számlákat. A velünk történő megállapodás után cégünk ezeket a küldeményeket átveszi és eljuttatja Önnek.

Milyen feltételei vannak a székhelyszolgáltatásunknak?

Rendelkeznie kell személyigazolvánnyal vagy útlevéllel, lakcímkártyával, adóazonosító kártyával, továbbá meg kell jelennie az ügyvezetőnek vagy a meghatalmazott személynek. Szükség lesz a kapcsolattartó elérhetőségére, mint például telefonszám és email cím, amelyre a leveleket és küldeményeket eljuttatjuk az Ön részére.

Ha mindezek megvannak, már nincs is semmi akadálya annak, hogy elindítsa álmai vállalkozását. A többi a mi gondunk lesz!

 +36 1 267 - 4254


5 szempont, ami segít abban, hogy a megfelelő székhelyszolgáltatót válasszuk, ha azt Budapesten keressük!

székhely - szolgáltatás 5 szempont, ami segít abban, hogy a megfelelő székhelyszolgáltatást válasszuk!

székhely szolgáltatás napjainkban rendkívül népszerű megoldást nyújt, hogy bejelentett székhelyet béreljünk cégünk számára. Azonban, mielőtt megegyezünk a székhelyszolgáltatással kapcsolatban, érdemes néhány tanácsot megfogadni, hogy végül minden szempontból kielégítő szolgáltatást válasszunk. A következő szempontokat érdemes figyelembe venni:

  1. Érdemes meggyőződni róla, hogy a székhelyszolgáltatás címén, pontosan, tételesen, részletesen milyen szolgáltatást kapunk a fizetett havidíjért! Ennek okán fontos tisztázni, hogy mi ingyenes és mi nem a kapott szolgáltatások közül. Így pl. a tárgyalóhasználat, rendszeres postázás, telefon és fax használat, vagy a számítógép- és internethasználat!
  2. Érdemes tájékozódni, hogy az adott székhelyen átveszik-e a leveleket!
  3. Szintén fontos szempont, hogy biztosítanak-e számunkra iratőrzést, illetve hogy ezt tartalmazza-e a szerződés.
  4. Ellenőrizzük le, hogy a szerződés székhelyszolgáltatási jogviszonyról vagy pedig bérleti jogviszonyról szól-e. Abban az esetben, ha bérleti szerződésről szól, akkor az jogellenes.
  5. Nem szabad mindig a legolcsóbb megoldást választani, sokkal fontosabb, hogy jogi szempontokban feleljen meg az elvárásainknak a székhelyszolgáltatás.

Ha Ön is egy megbízható céget keres székhely szolgáltatással kapcsolatosan, akkor ne habozzon és bátran keressen minket, feltüntetett elérhetőségeinken!


Miért fontos a jó székhely Budapesten?

székhely szolgáltatásra - miért fontos a székhely szolgáltatás BudapestenMinden cégnek szüksége van egy székhelyre, attól függetlenül, hogy mivel is foglalkozik az adott vállalkozás. Persze lényeges tényező, hogy mindez hol helyezkedik el, illetve milyen alapvető tulajdonságokkal bír. Gondolva itt a környék lehetőségeire, mint étterem, bevásárló központ és így tovább, vagy a parkolásra, esetleg a belső kialakításra.

Számos előnnyel jár egy könnyen megközelíthető, jó környéken lévő, kulturált iroda, mivel ide az alkalmazottaink is szívesebben járnak be, illetve jó benyomást kelthetünk a leendő vagy meglévő ügyfeleinkre is egy esetleges tárgyalás vagy szerződéskötés során. Tehát általánosan elmondható, hogy sok múlik a megfelelő székhelyen. Ahhoz, hogy megtaláljuk a legideálisabbat, megfelelő székhely szolgáltatásra van szükségünk. Melyet érdemes minden esetben olyan cégre bízni, akik komoly tapasztalattal rendelkeznek ezen a téren!

Válasszon minket, ha profi és teljes körű székhely szolgáltatásra van szüksége! Nálunk megtalálhatja azt a székhelyet, melyre a leginkább szüksége van cége sikerei érdekében!


Mit jelent a cég székhely egy vállalkozás életében?székhely - szolgáltatás székhelyszolgáltatás cég székhely

A válasz első pillantásra pofon egyszerűnek tűnhet, hiszen székhely nélkül nincsen cég sem, azonban ennél jóval árnyaltabb a helyzet. Az, hogy a vállalkozás hova van bejegyezve, egyfajta presztízskérdést is jelent, mivel a jó környékekhez kapcsolódó cégek felé a bizalom is nagyobb, több megrendelést vonzhatnak, mint kevésbé kellemes helyen található társaik.

székhely szolgáltatás remek lehetőséget nyújt Önnek arra, hogy olyan helyszínhez kapcsolódjon a cége, amely jót tesz a hírének és a hozzá kapcsolódó bizalomnak! Amennyiben úgy dönt, hogy minket választ, akkor bátran számíthat rá, hogy szolgáltatásunk megbízható alapokat nyújt Önnek, amelyre nyugodt szívvel építheti terveit. Ráadásul a postai küldemények miatt sem kell aggódnia, hiszen a székhelyszolgáltatás keretében ezekről is gondoskodunk!

Keressen minket bizalommal Ön is, ha kérdése lenne a székhely szolgáltatással kapcsolatban, vagy éppen szüksége lenne az általunk nyújtott lehetőségre! Kollégáink készséggel segítenek Önnek!


Miért fontos a precíz könyvelés Budapesten?

székhely - szolgáltatás székhelyszolgáltatás székhely budapestA megfelelő cégszékhely kiválasztása után a következő lépés a tökéletes könyvelő megtalálása, hiszen egyetlen cég sem működhet e nélkül. Persze mint mindenhol, úgy itt is fontos a pontosság és a precizitás.

könyvelő feladatai közé tartozik a különböző bevallások elkészítése, a számlák megfelelő feldolgozása, a bérszámfejtés elkészítése és így tovább. Ezekben, ha egy minimális hiba is található, akkor a céget akár komoly veszteségek is érhetik, viszont van egy eshetőség, ami a megfelelő szakmai felkészültségen túl még jobban megkönnyíti a cégek mindennapjait, mégpedig az, hogy ha a könyvelő közvetlenül a székhely szolgáltatást nyújtó intézményben tevékenykedik. Így a kapcsolattartás biztosan nem ütközhet nehézségekbe. Egy jó könyvelő a tanácsadó szerepét is betölti, amennyiben adóügyi kérdések merülnek föl, ezzel biztosítva a cég stabil jövőjét és a megfelelő működését.

Válassza székhelyszolgáltatásunkat, és bízza ránk a könyveléssel járó feladatokat is! Ha minket választ, garantáltan elégedett lesz szolgáltatásainkkal, és minden lehetősége adott lesz cége fejlődéséhez!


Válasszon stabil székhelyszolgáltatót hosszútávra!

székhely - szolgáltatás Válasszon stabil székhelyszolgáltatót hosszútávra!Akár cégalapítás előtt áll, akár változtatáson töri a fejét vállalkozásával kapcsolatban, egy dolog egészen biztos: ahhoz, hogy nyugodt, kényelmes körülmények között folyhasson valamennyi hivatalos adminisztráció, elengedhetetlen, hogy biztos, rendezett székhellyel rendelkezzen.

Egy profi székhely szolgáltatás nem csak magát a bérelt irodát és környezetét biztosítja, hanem a székhely körüli ügyintézést is magukra vállalják a szakemberek, hogy a bérlő csak a saját munkájára, saját adminisztrációjára koncentrálhasson. Ennek megfelelően rengeteg terhet vesz le a válláról, ha egy ilyen szolgáltatás mellett dönt!

Ha megbízható székhelyszolgáltatót venne igénybe, melynek során a szakértők garantáltan mindent hivatalosan, rutinosan végeznek, melynek segítségével hosszútávra, biztonságban tervezhet, stabil alapokat tudhat magáénak, lépjen kapcsolatba munkatársainkkal! Mindenben készséggel állunk rendelkezésére, hogy cége úgy fejlődhessen, ahogyan elképzelte!


Saját tulajdonnal rendelkező székhelyszolgáltató vagyunk!

székhely - szolgáltatás Saját tulajdonnal rendelkező székhelyszolgáltató vagyunk!A legtöbben nem szeretnek úgy hozzáfogni különféle tevékenységekhez, hogy nem tudnak egy biztos pontot a hátuk mögött – szerencsére mi épp ezt a biztonságot tudjuk megadni ügyfeleinknek azzal, hogy saját tulajdonnal rendelkező székhelyszolgáltatók vagyunk!

Ez miért jó? Mert így vállalkozásunk biztos alapokon nyugszik, ezért Ön is bátran bízhatja ránk ügyeit!

Ezek a szolgáltatások abban az esetben nevezhetők sikeresnek, ha folyamatosan tudjuk ügyfeleinknek biztosítani a felkínált lehetőségeket. Saját tulajdonunknak hála számunkra ez nem jelent problémát! Ha minket választ, akkor nem fog függni harmadik fél döntésétől, csakis velünk kerül kapcsolatba – mi pedig igyekszünk mindig mindenről időben tájékoztatni és maradéktalanul elvégezni a ránk bízott feladatokat.

Ne kockáztasson, a székhelyszolgáltatáshoz válasszon Ön is olyan vállalkozást, ami saját tulajdonnal rendelkezik, hiszen így nem érhetik kellemetlen meglepetések! Vegye fel velünk a kapcsolatot bizalommal!


Székhelyszolgáltatás kedvező feltételekkel Budapesten

székhely - szolgáltatás Székhelyszolgáltatás kedvező feltételekkelMivel a cégalapítás csak úgy történhet meg, hogy rendelkezik egy székhellyel is, ezért fontos, hogy minél egyszerűbben elintézhető legyen ez a kitétel akkor is, ha Ön nem tudja biztosítani saját erőből. A székhely szolgáltatás kedvező feltételekkel valósulhat meg, ha hozzánk fordul!

Célunk az, hogy minél több gondot levegyünk az Ön válláról a székhelyszolgáltatással, mikor a cégalapítás és a munkarend kialakítása is épp elég feladatot hagy majd az induláskor. Nálunk könnyen és egyszerűen szerezheti meg a céghez szükséges székhelyet, ráadásul számos szolgáltatást biztosítunk Önnek, amely később, a mindennapi munka során is a hasznára lesz. Árainkat is igyekeztünk reálisan megszabni, hogy ne kelljen feleslegesen sokat költenie erre a szegmensre, és biztosíthatjuk róla, hogy ha szüksége lenne kollégáink segítségére, akkor is bátran fordulhat hozzánk!

Használja ki Ön is a székhelyszolgáltatást kedvező feltételekkel, és élvezze ki a biztos és jó megoldások előnyeit! Keressen minket a részletekért Ön is bátran!


Mire figyeljen székhelyszolgáltató székhely szolgáltatás kiválasztásakor?

Mire figyeljen székhelyszolgáltató kiválasztásakor?Egy vállalkozás székhely nélkül nem létezik, ezért nagyon fontos, hogy kezdő cég tulajdonosa mielőbb gondoskodjon egy elérhetőségi cím megadásáról, ami tulajdonképpen a vállalkozás hivatalos levelezési címe is. Ha nem rendelkezik stabil, állandó címmel, érdemes élni a székhelyszolgáltatás lehetőségével!

Amikor szolgáltatót választ, mindig legyen nagyon körültekintő, ugyanis egyre több hamis cég épül erre a szolgáltatásra, ami miatt a vállalkozás akár tönkre is mehet. Ezért csakis olyan megbízható, több éve működő székhelyszolgáltatót válasszon, aminek jó híre van a szakmában, és megfelelő tapasztalattal rendelkező szakemberek dolgoznak benne.

Mivel az utóbbi időben megszaporodtak a székhely szolgáltatással kapcsolatos csalások, az ezzel kapcsolatos jogszabályokat is szigorította a kormány, értelemszerűen megelégelték a rengeteg panaszt, ezért mielőtt igénybe venne székhely szolgáltatást, érdeklődjön a törvénymódosításról is a megfelelő szervektől!

Válasszon körültekintően székhelyszolgáltatót, keressen minket bizalommal! Garantáljuk a színvonalas, megbízható szolgáltatást!

Hasznosnak találja szolgáltatásunkat hívjon minket bátran!

 +36 1 267 - 4254


Milyen előnyökkel jár a székhelyszolgáltatás?

Milyen előnyökkel jár a székhelyszolgáltatás?A vállalkozások tulajdonosainak többsége nincs igazán tisztában a székhely fontosságával, ezért hajlamosak nem tudomást venni e tényezőről, pedig az igazság az, hogy ez nem egy szükséges rossz a vállalkozás életében, hanem egy előnyös választás, ami nem csak hitelesíti, hanem elérhetővé is teszi a céget!

székhelyszolgáltatás igénybevételével csakis előnyökre tehet szert, például a postai küldeményeket sokkal egyszerűbben, bonyolult ügyintézés nélkül átveheti, így gyorsan és biztonságosan intézheti vállalkozása hivatalos ügyeit. A székhelyszolgáltatással nem kell irodát fenntartania ahhoz, hogy vállalkozása levelezőcímmel rendelkezzen, ennek köszönhetően jelentős összeget is megspórolhat vállalkozásának, amit cége fejlesztésére, bővítésére fordíthat!

Nem kell attól tartania, hogy vállalkozását kényszertörlés alá vonnák, hiszen a szolgáltatás igénybevételével gondoskodhat a hivatalos székhelyről, így e szempontból nem támadható cége.

Keressen minket bizalommal székhelyszolgáltatással kapcsolatban!


Kezdő vállalkozásoknak ideális megoldás a Budapesti székhely szolgáltatás!

Egy kezdő vállalkKezdő vállalkozásoknak ideális megoldás a székhelyszolgáltatás!ozás indulásakor sok mindenre kell ügyelni, például arra, hogy minden szabályos legyen, hogy mindenre jusson a kezdőtőkéből elegendő pénz. Érdemes feltérképezni, hogy milyen költséghatékony megoldásokkal lehet a vállalkozás ügyeit lendületbe hozni, milyen lehetőségek vannak arra az időszakra, amíg a cég megveti a lábát a piacon!

Keressen minket bizalommal, és válassza a kedvezőbb, praktikusabb és költséghatékonyabb megoldást!


Székhelyszolgáltatás gyorsan és egyszerűen? – Velünk lehetséges!

Székhelyszolgáltatás gyorsan és egyszerűen? – Velünk lehetséges!Manapság egy cég hivatalos létezéséhez elengedhetetlen, hogy hitelesített címmel rendelkezzen, hiszen már törvény is előírja, hogy székhely nélkül nem működhetnek a vállalkozások. Azonban nem minden cég rendelkezik olyan indulótőkével, amivel megvalósítható egy irodahelyiség megvásárlása, vagy akár csak bérlése, ezért mindenképp érdemes a cég székhelyszolgáltató mellett dönteniük a tulajdonosoknak.

Sokan tartanak ettől a megoldástól, ugyanis az utóbbi években számos átverésről lehetett hallani e téren. Ha minket választ, nem kell aggódnia, hogy átverés áldozatává válna, ugyanis a székhelyszolgáltatás terén kellő tapasztalattal rendelkezünk, így tisztában vagyunk a törvényi előírásokkal, hiszen nekünk is célunk, hogy minél több törvényesen működő vállalkozás lendítse fel a hazai gazdaságot! Székhelyszolgáltatásunkra a rugalmasság éppúgy jellemző, mint a megbízhatóság, így arra törekszünk, hogy minden egyedi igénynek is eleget tegyünk.

Bízza tapasztalt szakemberekre az ügyintézést, keressen minket bátran kérdéseivel!


Profi kezekben szeretné tudni céges ügyeit? Válasszon minket!

Profi kezekben szeretné tudni céges ügyeit? Válasszon minket!Cégalapításon töri a fejét? Megbízható székhely szolgáltatásra lenne szüksége? Tapasztalt cégvezetőként megelégelte jelenlegi könyvelője munkáját és váltana? Ha bármelyik állítás igaz Önre, többé nem kell kutatnia a választ, ugyanis nálunk mindent megtalál egy helyen!

Vállalkozásunk legfőbb célja, hogy a cégvezetőknek minden téren megadjuk a segítséget, ezáltal pedig vállalkozásuk sikerét is megalapozhassuk. Vitathatatlan, hogy csak azok a cégek maradnak fent hosszú távon az üzleti életben, akiknél a pénzügyektől kezdve a hivatalos ügyek intézéséig minden rendben van. Szolgáltatásaink között kiemelt figyelmet fordítunk a cégalapításra, hiszen, ha már a legelején valamit rosszul regisztrálnak, vagy a vállalkozási profilnak előnytelen megoldásokat használnak, azok a későbbiekben komoly fennakadásokat okozhatnak a cég életében! Természetesen a jövőről sem szabad megfeledkezni, ezért a későbbiekben is rendben tartjuk vállalkozását, amelyről profi, tapasztalt könyvelőink gondoskodnak!

Forduljon hozzánk bizalommal!

Kedvező feltételekkel indulna el az üzleti életben? Ismerkedjen meg ajánlatunkkal!

Kedvező feltételű székhelyszolgáltatás Budapesten

Aki kezdő vállalkozó, nemcsak rengeteg ügyintézéssel kell számolnia, hanem igencsak nagy anyagi kiadásokkal is, ez pedig sokak számára eléggé megterhelő tud lenni, így az önálló cég egyeseknél csak elméleti síkon mozoghat. Ha Ön is hasonló szituációban van, de nem elégszik meg ezzel és kedvező feltételeket keres a cégalapításhoz, tekintse meg vonzó ajánlatunkat!

Most velünk lehetősége van arra, hogy tőke nélkül vághasson bele a cégalapításba, ugyanis tapasztaltuk, hogy sokaknak nem is az indulással van problémájuk, hanem a rendelkezésre álló tőkével. Mivel számunkra fontosak a hazai vállalkozók és a folyamatos fejlődés, mi minden eszközt igyekszünk biztosítani ahhoz, hogy kedvező feltételekkel indulhasson el az üzleti világban.

A tőke nélküli cégalapítás mellett az adómentes székhelyet is biztosítjuk, hiszen a székhely megléte a másik alapfeltétele az indulásnak, ez pedig szintén kihívást jelenthet megteremteni egy kezdő vállalkozónak.

A kedvező feltételekről további információkat elérhetőségeinken tudhat meg, bátran vegye fel velünk a kapcsolatot!


Milyen kedvezményes adózási fajták állnak a vállalkozások rendelkezésére?

Milyen kedvezményes adózási fajták állnak a vállalkozások rendelkezésére?Legyen szó egy nagyobb cégről vagy egyéni vállalkozásról, a hatóságok tisztában vannak azzal, hogy az érintett üzletembereknek számos kiadással kell számolniuk cégük fenntartása érdekében. Igyekeznek ebben segítő kezet nyújtani, mégpedig úgy, hogy különböző adókedvezményeket biztosítanak a vállalkozók számára. Ezekről sokan tudomást sem vesznek, mert azt gondolják, nem jogosultak rá. Érdemes utánanézni, mert, ha valakit a helyzete feljogosít az adókedvezményre, jelentős plusz bevételhez juthat hozzá.

E téren a legtöbbször a családi adókedvezményt szokták emlegetni a könyvelők és a szakemberek egyaránt, amit a gyerekei után kap a vállalkozó. Ezzel kapcsolatban az állam a többgyerekeseknek kedvez.

Létezik betegség utáni adókedvezmény, amelyen belül még számtalan kategóriával találkozhatnak a vállalkozók. Súlyos fogyatékosságra is jár, ezzel kapcsolatban pedig mindig tévhitekkel találkoznak a szakemberek a vállalkozók részéről, mert sokan azt gondolják, erre az adókedvezményre nem jogosultak, pedig egészségügyi állapotuk mást mutat.

Ha további kérdése lenne az adókedvezményekkel kapcsolatban, keressen minket bizalommal elérhetőségeinken!


Hogyan szüntethetem meg a vállalkozásomat?

Hogyan szüntethetem meg a vállalkozásomat?A cégek is részei a körforgásnak, nap, mint nap alapítanak és szüntetnek meg vállalkozásokat. Amikor a tulajdonosok úgy döntenek, hogy nem folytatják tovább, vagy egyszerűen csak nincs más választásuk és a vállalkozást meg kell szüntetniük, a cégalapításhoz hasonlóan, szabályos keretek között kell megtenniük.

Hogyan lehet egy vállalkozást megszüntetni, és mindez mekkora kiadásokat ró a tulajdonosokra? Ha nem különleges okból akarunk megszüntetni vállalkozást, akkor a végelszámolási eljárást kell választani. Szükség lesz könyvelőre és ügyvédre is szabályos lebonyolításhoz, ami akár több hónapot is igénybe vehet. A döntést bejegyzik a cégbíróságon, majd várni kell 40 napot, hogy a hitelező igények, követelések befuthassanak.

Ha nem érkezik ilyen és minden rendben van, a cégbíróság törli a vállalkozást. Ez természetesen kiadásokkal jár, ami többe kerül, mint a cégalapítás. A kiadások a munkadíjakat és a kifizetendő illetékeket tartalmazzák, ami átlagosan 80-120 ezer forintot tesz ki.

Amennyiben szakmai segítségre van szüksége, keressen fel minket bizalommal megadott elérhetőségeink egyikén!


Milyen adókat kell fizetnie vállalkozása után?

Cégek vállalkozások adóbefizetési kötelezettsége

Egy vállalkozás nem csak előnyöket tartogat magában, hanem bizonyos kötelezettségeket is. Ahhoz, hogy egy cég a törvényeknek megfelelően működhessen, a különböző adók befizetéséről is gondoskodni kell. A kérdés már csak az, hogy a különböző vállalkozásformák esetében mely adók azok, amelyek elengedhetetlenek a hivatalos, szabályos működéshez?

Manapság az egyéni vállalkozás a legelterjedtebb, ezért értelemszerűen sokakat érdekelhet az, hogy ebben az esetben melyek azok az adók, amelyeket kötelesek a cégtulajdonosok befizetni. Az egyéni vállalkozóknak a nyugdíjjárulék, természet- és pénzbeli egészségügyi járulék, munkaerőpiaci járulék és nem utolsó sorban szociális hozzájárulási adó befizetéséről kell gondoskodniuk.

Az egyéni mellett természetesen a társas vállalkozói forma is jelen van az üzleti életben. Ezek a cégtulajdonosok lehetnek Bt. vagy Kft. tagjai, vagy egy egyszemélyes Kft. vezetői is. Az adókötelezettségük hasonló az egyéni vállalkozókéhoz azzal a különbséggel, hogy szakképzési hozzájárulást és személyi jövedelemadót is kell fizetniük.

Ha további kérdései lennének az adók befizetésével kapcsolatban, keressen minket bizalommal elérhetőségeinken!


Hogyan ismerhető meg a kockázatos székhelyszolgáltató?

Kockázatos székhelyszolgáltató, és székhelyszolgáltatás felismeréseMindig hordoznak magukban bizonyos kockázatot az olyan üzleti döntések, mint amilyen egy szolgáltatás igénybevétele, egy partnerrel történő kooperáció. Körültekintést és tájékozódást követel meg minden hasonló lépés, különben kellemetlen helyzetben találhatjuk magunkat. Ezért fontos székhelyszolgáltatót is megfontoltan választani. Mi alapján szelektáljunk, mikor van okunk kételkedni egy székhelyszoláltató megbízhatóságában, hogyan ismerhető fel, ha egy székhelyszolgáltató kockázatos?

Semmiképpen nem ad okot a bizalomra és óvatosságra int, ha egy székhelyszolgáltató esetében azt látjuk, hogy nagyon sok az ügyfele. Ez sajnos előbb-utóbb odavezet, hogy a cégek nem tudnak fennmaradni, nincs mögöttük stabil támogató háttér. Ajánlott leellenőrizni a székhelyszolgáltatót, nincs-e ellene valamilyen cégeljárás, nem kapott-e büntetést, mindent szabályosan és törvényesen végeznek-e a vezetés folyamán.

Ha szeretné elkerülni a felesleges kockázatokat, vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén, és válasszon megbízható székhelyszolgáltatót!


Tagváltozás, székhelymódosítás? Ne feledkezzen meg a cégmódosításról!

Tagváltozás, székhelymódosítás? Ne feledkezzen meg a cégmódosításról!Az üzleti életben előfordulhatnak olyan helyzetek, amikhez minden tekintetben alkalmazkodni szükséges, ehhez pedig cégmódosításra lehet szükség. Ezzel kapcsolatban vannak olyan szituációk, amikor elkerülhetetlen, hogy az adott módosítás hivatalos úton is regisztrálva legyen, ugyanis, ha ez nem történik meg, komoly büntetésekre lehet számítani a hatóságoktól.

Amennyiben a vállalkozáson belül a bel- vagy kültagokat illetően következne be változás és emiatt a korábbi tagsági jogviszony megszűnik, szükség van a cég hivatalos módosítására, azonban, ha a tagváltozás a cég vagyonát is érinti, a vállalkozás módosításához az eljárás illetékének 40 százalékát is meg kell fizetni.

A székhelymódosítást szintén csak hivatalos úton lehet bejegyeztetni. A változást akkor lehet illeték és közzétételi költségtérítés megfizetése nélkül bejelenteni, ha a cégbíróságon a változás a cég tevékenységi körét érinti. Emellett akkor is, ha a változás állami vagy önkormányzati döntés alapján a vállalkozás székhelyének más megye illetékességi területéhez való csatolására vagy a cégjegyzékbe bejegyzett helységnév, utcanév, illetve házszám változására vonatkozik. Ezeken a szituációkon kívül a székhelyet érintő cégmódosításkor a tulajdonosoknak számolniuk kell költségekkel.

Ha további kérdései lennének a cégmódosítással kapcsolatos kötelezettségekről, forduljon hozzánk bizalommal elérhetőségeinken!

Közösen, még sikeresebbé válhat vállalkozása
Előre is köszönve megelőlegezett bizalmát:

 +36 1 267 - 4254

Megosztás székhelyszolgáltatás
Switch to mobile version
hírcikkek netablak