Akciós székhely szolgáltatás Budapesten saját tulajdonban

Székhely szolgálat Budapesten 7. kerületben.

Székhely szolgáltatás saját tulajdonú ingatlanban a törvényi követelményeknek megfelelően.

Cég székhely szolgáltatás Budapesten

Úgy gondoljuk azért kereste fel honlapunkat, mert érdekli székhely szolgáltatás, szereti ha biztos kezekben tudhatja vállalkozása ügymenetét, adminisztrációját.

Szeretne székhely szolgáltatást? Keressen fel minket bizalommal!

Kiknek ajánljuk Budapesti cég székhely szolgáltatást Iroda használatot

Az általunk üzemeltetett cég székhelyszolgáltatás Budapesten minden olyan leendő cégnek, ügyfélnek ajánljuk, akik nem akarnak külön költségen, személyzettel irodát fenntartani. Fontos tényező számukra az ár érték arány, a megbízhatóság precíz ügymenet, és a székhelye biztonsága, hatóságok számára székhelyük elérhetősége. [ T:. 06-1-2674254 ]

Cég székhely szolgáltatás akciósanKedvező ár megbízható cég - székhelyszolgáltatás vállalkozásoknak Cégek részére Budapesten

 

 

Cég székhely kedvező áronMiért éri meg [ székhely-szolgáltatásunk - székhelyszolgáltatás] Önnek

Biztosan felmerül Önben, miért választaná cég székhelyszolgáltatásunkat [cégalapítás, könyvelés cégeknek vállalkozásoknak], milyen előnye származik ebből Önnek. [ T:. 06-1-2674254 ]

A székhelyszolgálat.hu székhelyszolgáltatás Budapesten igazi megoldás, mert így székhelyünk biztonságát nem magunknak kell megoldani, hanem megbízható szakemberek megoldják helyettünk. Olcsón és jót, minőségit, hatékony, és használhatót kapjunk, azért amiért fizetünk. Irodánk a megfizethető kategórián belül, gyors, megbízható, cégalapítással, könyvelői szolgáltatásokkal, székhely használattal és biztosításával várja leendő ügyfeleit.

3500 Ft/hó Székhelyszolgáltatás Budapesten? Érdeklődjön részletekért irodánkban.Székhelyszolgáltatás Budapest cég székhely kapcsolat

Ingyenes székhely szolgáltatás érdekli akciós csomagban? Megnézem

További könyvelési cégalapítási akcióink!!! - Megnézem

Tekintse meg szolgáltatásainkat és lépjen velünk kapcsolatba!

Hasznosnak találja szolgáltatásunkat hívjon minket bátran!

Hívjon minket: +36/1-267-42-54 vagy kérjen ajánlatot itt

Miért hasznos a székhelyszolgáltatás?

Céget alapít, de nem elegendő a kezdő tőkéje egy ingatlan megvásárlásához, bérléséhez? Semmi probléma, hiszen ez is megoldható!

De mi is az a székhely, és miért is annyira fontos? A vállalkozások és a cégek nem működhetnek székhely nélkül. A törvény a székhely és a központi ügyintézés helye között különbséget tesz. A székhelyen folynak a különböző adminisztratív feladatok, odaérkeznek a különböző levelek és csomagok, és a székhely címét használják a különböző hivatalos iratokban.

Mit kell tennie, ha esetleg cégének vagy vállalkozásának helyét nem szeretné a saját címén bejegyeztetni, vagy nem költene ingatlan vásárlásra? Ilyenkor nagy segítséget tudnak nyújtani az olyan székhelyszolgáltatással foglalkozó cégek, mint mi is. Ebben az esetben a székhelyszolgáltatást végző cég ingatlanjának címére kerülnek a postai küldemények stb. A székhelyszolgáltatás mellé még sok más szolgáltatás is kapcsolódik, melyeknek érdemes utánanézni, hogy még kényelmesebbé tegye az adminisztratív és egyéb, a  cég irányításához szükséges tevékenységeket.

Ha megbízható székhelyszolgáltatót keres, forduljon hozzánk bizalommal!

Mi is az a székhelyszolgáltatás és miért hasznos?

Székhely az, ahol az adott cég elérhető, ide érkeznek a hivatalos levelei, az esetleges ellenőrzések helyszíne is ez. Az üzleti vállalkozás alapfeltétele a székhelycím, amivel rendelkeznünk kell Magyarországon. Fontos, hogy a székhelyszolgáltatás igénybevételéhez szükség van irodára is. Így lesz a cég bejegyzett iroda a cégünk levezési címe is. Cégtáblával szükséges jelölni a cég székhelyét.

A székhelyszolgáltatás előnyei:

  • Postai levelek és küldemények érkezéséről értesítést kap telefonon vagy e-mailben
  • Ügyfélszolgálat fontos része a székhelyszolgáltatásnak, mert hivatalos szervek előtt képviselve lesz
  • Egyszerűbb Önnek, és az árak is kedvezőek

Ne aggódjon, ha elfoglalt vagy éppen utazik, akkor is működik a gépezet. Fax segítségével bárhova eljuttatjuk Önnek a megbeszélt anyagokat. Önnek csak annyi dolga lesz, hogy megnyitja a levelező rendszerét. Igyekszünk a legjobb szolgáltatást nyújtani Önnek, pontosan és gyorsan, és ezzel is előrébb lendíteni vállalkozását! Bízzon bennünk, könnyebbé tesszük munkáját!

Válassza székhelyszolgáltatásunkat, mert időt takarít meg vele, mindezt a legnagyobb kényelemben!

Székhelyszolgáltatás feltételei és a cégalapítás menete

Székhelyszolgáltatás feltételei:

Alapvető iratok szükségesek hozzá:székhely - szolgáltatás Székhelyszolgáltatás feltételei és a cégalapítás menete

  • Lakcímkártya
  • Adóazonosító kártya
  • Személyigazolvány vagy útlevél
  • Telefonszám: a később felmerülő kérdések megválaszolása érdekében.
  • Email cím

Cégalapítás menete:

  • Alapvetően két módja van cégalapításra. Egyik lehetőség az adott irodán keresztül történik, a másik pedig az online cégalapítás.
  • Az első lépés a cégalapítási űrlap kitöltése.
  • Miután az űrlap kitöltése sikeresen megtörtént, egy munkatársunk jelentkezni fog Önnél a kapcsolódó papírok aláírására.
  • Ezen folyamatok befejezése után minden lépésben segítjük cége indulását.

Amennyiben szeretne minden papírmunkát elintézettnek tekinteni, válassza ALL IN ONE csomagunkat, mely megkönnyíti Ön számára az egész procedúra lebonyolítását.

Ez a csomag tartalmazza:

  • Székhelyszolgáltatást
  • Cégalapítást
  • Könyvelést

Ha felkeltettük érdeklődését és ezek mellett, hívjon bizalommal, hogy holnap vagy akár már MOST az új cégét irányíthassa!

Válassza az előnyösebb megoldást!

Egy új vállalkozás elindítása vagy egy cégalapítás sosem jelent egyszerű feladatot. Szervezési nehézségek, anyagi áldozatok, újabb és újabb kihívások keresztezik az útját annak, aki az üzleti önállóság útjára lép. Érdemes élelmesnek lenni és nyitott szemmel járni, hogy megtaláljuk azokat az előnyös megoldásokat, melyekkel megkönnyítjük a saját dolgunkat. Ezek egyike a székhelyszolgáltatás.

Cégünk pontosan egy ilyen szolgáltatáscsomagot kínál mindazon induló vállalkozásoknak, amelyek még nem rendelkeznek állandó székhellyel, illetve már meglévő cégeknek, amelyek előnyösebb megoldást keresnek a fenntartásukhoz.

Az általunk kínált székhelyszolgáltatás igénybevételével Ön kap egy teljesen felszerelt irodát, mindezt úgy, hogy nem kell külön összegeket a bérleti díjra vagy a fenntartásra áldoznia. Mi gondoskodunk a szervezésről, fenntartásról, Ön pedig szabadon kihasználhatja az ezzel járó előnyöket.

Amennyiben meggyőztük, ne habozzon igénybe venni szolgáltatásunkat. Keressen minket elérhetőségeinken és tudjon meg többet a lehetőségeiről!

A székhelyszolgáltatás előnyei

Magyarországon az alapvető feltétele a cégalapításnak, hogy legyen egy bejelentett székhelyünk, ahol a cégünk található, és ahova jöhetnek leveleink és értesítéseink. Irodát találni nem könnyű, főleg akkor, ha nem töltjük ott az egész napunkat, így pedig csak a pénzt viszi, de lennie pedig muszáj. Erre nyújt nekünk segítséget a székhelyszolgáltatás!

A székhely címre küldemények, levelek is érkeznek, legtöbbször hivatalos szervektől, tértivevényes küldemények, melyek átvétele jogosultsághoz kötött. Az átvett küldemények, levelek érkezéséről tájékoztatjuk ügyfeleinket email-en és telefonon is, hiszen a székhelyszolgáltatás egyik legfontosabb része az ügyfélszolgálat.

Munkaidőben, hétfőtől péntekig az összes hivatalos szerv előtt képviseljük Önt. Amennyiben elutazik, fontos levele, küldeménye érkezik, de nincs ideje megnézni, átvenni, elolvasni, scannelve, vagy faxon eljuttatjuk a megjelölt anyagot a megadott email címre, telefonszámra, az Ön megbízása alapján.

A székhelyszolgáltatás az Ön kényelmét szolgálja! Ne hagyja ki ezt a lehetőséget, forduljon hozzánk bizalommal!

Bízza ránk vállalkozásának ügyintézését magánszemélyként is!székhely - szolgáltatás Bízza ránk vállalkozásának ügyintézését magánszemélyként is!

Egy vállalkozás, és egy cégalapítás az ember életének igen fontos fordulópontja. Szeretne mindent megtenni azért, hogy cége a helyes ütemben és tökéletesen működjön?

Mi segítünk ebben, hiszen elvállaljuk a cégalapítás legnehezebb részeit, mégpedig profi módon, ami megfelel a szabályoknak, előírásoknak.  Ön teljes nyugalommal és biztonsággal bízhatja ránk cégét, mi gondoskodunk róla, hogy minden a legnagyobb rendben menjen.

Érdekesség, hogy a cégalapításhoz létfontosságú székhelyszolgáltatás magánszemély által is köthető.  Ez úgy jöhet létre, hogy az adott székhely az illető lakásában van, és ebben az esetben a székhelyszolgáltatás biztosítója maga a lakás tulajdonosa lesz. Magánszemélyként a székhelyszolgáltatásnak számos előnye van. Nem kell havi díjat fizetni és utaznia sem kell, mert lakásában intézheti a hivatalos ügyeket, ami nagy előny, hiszen ezzel időt, és pénzt is megspórolhat.

Bárki előtt nyitva áll ez a lehetőség, csupán annyi a teendő, hogy magánszemélyként be kell nyújtani a székhelyszolgáltatási szerződést, illetve a befogadó nyilatkozatot.

Viszont, ha profi cégre bízza a székhelyszolgáltatást, az az igazi megoldás, hiszen mindenben érdemes szakemberekre bízni az ügyintézést! Vegye igénybe szolgáltatásainkat a cége sikere érdekében!

Hasznosnak találja szolgáltatásunkat hívjon minket bátran!

Hívjon minket: +36/1-267-42-54  

Cégalapítás profi segítséggel!

Van egy jó ötlete? Már felmérte azt is, hogy lenne-e igény a szolgáltatására? Azt is tudja, hogy kiket szeretne alkalmazni és a tőke is rendelkezésére áll? Akkor már nincs más hátra, csak a cégalapítás!

Szolgáltatásunk célja az, hogy az olyanok számára is egyszerűbbé tegyük a cégalapítást, akik kicsit nehezebben igazodnak el a jog útvesztőiben, vagy egyszerűen csak nincs idejük arra, hogy a számos vonatkozó előírással behatóan foglalkozzanak. Szeretne inkább a szakmai részletekre koncentrálni? Nem gond, akkor bízza ránk a cégalapítást!

Szakembereink segítségére lesznek az ügymenet minden részén, így Önnek már nem marad más dolga, mint hogy sikeressé tegye vállalkozását. Olyanok, akik ritkán foglalkoznak cégjoggal, sokszor lassabban tudják megtenni a szükséges lépéseket, mint az előnyös lenne, pedig az idő pénz!

Amennyiben cégalapításban gondolkodik, és szeretné, ha minden ügye gördülékenyen rendeződne, velünk jár a legjobban! Keressen minket elérhetőségeinken, kollegáink várják a jelentkezését!

Minden hasznos tudnivaló a székhelyszolgáltatásról

Vállalkozást szeretne indítani, de még nem tudja, hogyan kezdjen neki? Van egy jó hírünk; a cégalapítás és székhelyszolgáltatással kapcsolatos ügyintéznivalók ma már elektronikusan is megoldhatóak! És ha minket választ a könyveléssel kapcsolatos feladatokkal sem kell törődnie, hiszen feladatunk, hogy amíg Ön a cége vezetésével foglalkozik, mi levegyük a terhet az Ön válláról.

Melyek az első lépések?

Elsősorban szüksége lesz egy székhelyre, ahova a cége be lesz jelentve. Az itteni irodájába fogja kapni a hivatalos leveleket és számlákat. A velünk történő megállapodás után cégünk ezeket a küldeményeket átveszi és eljuttatja Önnek.

Milyen feltételei vannak a székhelyszolgáltatásnak?

Rendelkeznie kell személyigazolvánnyal vagy útlevéllel, lakcímkártyával, adóazonosító kártyával, továbbá meg kell jelennie az ügyvezetőnek vagy a meghatalmazott személynek. Szükség lesz a kapcsolattartó elérhetőségére, mint például telefonszám és email cím, amelyre a leveleket és küldeményeket eljuttatjuk az Ön részére.

Ha mindezek megvannak, már nincs is semmi akadálya annak, hogy elindítsa álmai vállalkozását. A többi a mi gondunk lesz!

Segítünk az online cégalapításban!

Manapság egyre többen hagyják maguk mögött a régi munkahelyüket és vágnak bele saját vállalkozásukba. A start-up cégek korát éljük, amikor elég egy ütős ötlet, némi tőke vagy egy támogató szponzor és máris elindíthatjuk a saját üzletünket. Ki ne szeretne a maga ura lenni, a saját időbeosztása szerint intézni az ügyeit, mindent a legfelső szintről átlátni és megszabadulni egy alsóbb beosztással járó hátrányoktól? Az online cégalapítással Ön is tehet egy lépést célja felé!

Az online cégalapítás során rengeteg kérdés vár megválaszolásra és sok feladatot kell megoldani. Bejegyezni a céget, eligazodni a jogi kérdések útvesztőjében, beszerezni a szükséges dokumentumokat, kitalálni a nevet, szerződést írni vagy éppen ügyvédet szerezni. Ugye így már nem is hangzik olyan egyszerűnek?

Pedig nem kell megijedni a kihívásoktól, pláne akkor nem, ha magunk mellett tudhatunk egy tapasztalt segítő kezet! Vegye fel velünk a kapcsolatot megadott elérhetőségeink egyikén és engedje, hogy részt vegyünk a sikerében! Vállaljuk online cégalapítás lebonyolítását és szakmai tapasztalatunkkal, minőségi szolgáltatásainkkal hozzájárulunk az Ön saját vállalkozásához is!

Hasznosnak találja szolgáltatásunkat hívjon minket bátran!

Hívjon minket: +36/1-267-42-54

Miért érdemes az online cégalapítást választani?székhely - szolgáltatás Miért érdemes az online cégalapítást választani székhely szolgáltatásnál?

Szereti kényelmesen intézni az ügyeit? Meg akar szabadulni a felesleges sorban állástól és az idegességtől? Fontos Önnek, hogy legyen ideje mindent alaposan átnézni, és ne sürgesse közben egy ügyintéző? Akkor Önnek az online cégalapítás a legjobb megoldás!

Íme, néhány érv amellett, hogy miért érdemes ezt a lehetőséget választania:

  • Az online cégalapítás segít abban, hogy akár otthonából is elindíthassa a folyamatot. Önnek nem kell még a fotelból sem felkelnie, csak egy számítógépre és internetkapcsolatra van szüksége!
  • Nem kell rohannia. Az online cégalapítás megadja a lehetőséget arra, hogy megfontoltan, a saját tempójában végezze el a szükséges dolgokat, így van ideje mindent átnézni, átgondolni.
  • Gyorsabb, mintha rá kellene szánnia az időt arra, hogy eljusson egy irodába, hiszen az online cégalapítással megszabadulhat az utazási és várakozási időtől!

Használja ki Ön is az általunk biztosított lehetőségeket, és válassza az online cégalapítást! Várjuk jelentkezését!

5 szempont, ami segít abban, hogy a megfelelő székhelyszolgáltatást válasszuk!székhely - szolgáltatás 5 szempont, ami segít abban, hogy a megfelelő székhelyszolgáltatást válasszuk!

A székhelyszolgáltatás napjainkban rendkívül népszerű megoldást nyújt, hogy bejelentett székhelyet béreljünk cégünk számára. Azonban, mielőtt megegyezünk a székhelyszolgáltatással kapcsolatban, érdemes néhány tanácsot megfogadni, hogy végül minden szempontból kielégítő szolgáltatást válasszunk. A következő szempontokat érdemes figyelembe venni:

  1. Érdemes meggyőződni róla, hogy pontosan, tételesen, részletesen milyen szolgáltatást kapunk a fizetett havidíjért! Ennek okán fontos tisztázni, hogy mi ingyenes és mi nem a kapott szolgáltatások közül. Így pl. a tárgyalóhasználat, rendszeres postázás, telefon és fax használat, vagy a számítógép- és internethasználat!
  2. Érdemes tájékozódni, hogy az adott székhelyen átveszik-e a leveleket!
  3. Szintén fontos szempont, hogy biztosítanak-e számunkra iratőrzést, illetve hogy ezt tartalmazza-e a szerződés.
  4. Ellenőrizzük le, hogy a szerződés székhelyszolgáltatási jogviszonyról vagy pedig bérleti jogviszonyról szól-e. Abban az esetben, ha bérleti szerződésről szól, akkor az jogellenes.
  5. Nem szabad mindig a legolcsóbb megoldást választani, sokkal fontosabb, hogy jogi szempontokban feleljen meg az elvárásainknak a székhelyszolgáltatás.

Ha Ön is egy megbízható céget keres székhelyszolgáltatással kapcsolatosan, akkor ne habozzon és bátran keressen minket, feltüntetett elérhetőségeinken!

Miért fontos a jó székhely?székhely szolgáltatásra - miért fontos a székhely szolgáltatás Budapesten

Minden cégnek szüksége van egy székhelyre, attól függetlenül, hogy mivel is foglalkozik az adott vállalkozás. Persze lényeges tényező, hogy mindez hol helyezkedik el, illetve milyen alapvető tulajdonságokkal bír. Gondolva itt a környék lehetőségeire, mint étterem, bevásárló központ és így tovább, vagy a parkolásra, esetleg a belső kialakításra.

Számos előnnyel jár egy könnyen megközelíthető, jó környéken lévő, kulturált iroda, mivel ide az alkalmazottaink is szívesebben járnak be, illetve jó benyomást kelthetünk a leendő vagy meglévő ügyfeleinkre is egy esetleges tárgyalás vagy szerződéskötés során. Tehát általánosan elmondható, hogy sok múlik a megfelelő székhelyen. Ahhoz, hogy megtaláljuk a legideálisabbat, megfelelő székhely szolgáltatásra van szükségünk. Melyet érdemes minden esetben olyan cégre bízni, akik komoly tapasztalattal rendelkeznek ezen a téren!

Válasszon minket, ha profi és teljes körű székhely szolgáltatásra van szüksége! Nálunk megtalálhatja azt a székhelyet, melyre a leginkább szüksége van cége sikerei érdekében!

Mit jelent a székhely egy vállalkozás életében?székhely - szolgáltatás székhelyszolgáltatás cég székhely

A válasz első pillantásra pofon egyszerűnek tűnhet, hiszen székhely nélkül nincsen cég sem, azonban ennél jóval árnyaltabb a helyzet. Az, hogy a vállalkozás hova van bejegyezve, egyfajta presztízskérdést is jelent, mivel a jó környékekhez kapcsolódó cégek felé a bizalom is nagyobb, több megrendelést vonzhatnak, mint kevésbé kellemes helyen található társaik.

A székhelyszolgáltatás remek lehetőséget nyújt Önnek arra, hogy olyan helyszínhez kapcsolódjon a cége, amely jót tesz a hírének és a hozzá kapcsolódó bizalomnak! Amennyiben úgy dönt, hogy minket választ, akkor bátran számíthat rá, hogy szolgáltatásunk megbízható alapokat nyújt Önnek, amelyre nyugodt szívvel építheti terveit. Ráadásul a postai küldemények miatt sem kell aggódnia, hiszen a székhelyszolgáltatás keretében ezekről is gondoskodunk!

Keressen minket bizalommal Ön is, ha kérdése lenne a székhelyszolgáltatással kapcsolatban, vagy éppen szüksége lenne az általunk nyújtott lehetőségre! Kollégáink készséggel segítenek Önnek!

Miért fontos a precíz könyvelés?

A megfelelő cégszékhely kiválasztása után a következő lépés a tökéletes könyvelő megtalálása, hiszen egyetlen cég sem működhet e nélkül. Persze mint mindenhol, úgy itt is fontos a pontosság és a precizitás.

A könyvelő feladatai közé tartozik a különböző bevallások elkészítése, a számlák megfelelő feldolgozása, a bérszámfejtés elkészítése székhely - szolgáltatás székhelyszolgáltatás székhely budapestés így tovább. Ezekben, ha egy minimális hiba is található, akkor a céget akár komoly veszteségek is érhetik, viszont van egy eshetőség, ami a megfelelő szakmai felkészültségen túl még jobban megkönnyíti a cégek mindennapjait, mégpedig az, hogy ha a könyvelő közvetlenül a székhelyszolgáltatást nyújtó intézményben tevékenykedik. Így a kapcsolattartás biztosan nem ütközhet nehézségekbe. Egy jó könyvelő a tanácsadó szerepét is betölti, amennyiben adóügyi kérdések merülnek föl, ezzel biztosítva a cég stabil jövőjét és a megfelelő működését.

Válassza székhelyszolgáltatásunkat, és bízza ránk a könyveléssel járó feladatokat is! Ha minket választ, garantáltan elégedett lesz szolgáltatásainkkal, és minden lehetősége adott lesz cége fejlődéséhez!

Mi a könyvelő feladata?székhely - szolgáltatás Mi a könyvelő feladata?

Már a legkisebb vállalkozásoknak is érdemes átgondolni a lehetőséget, hogy profi könyvelőt bízzanak meg a pénzügyek hivatalos rendezésével, hiszen egy felkészült szakember könnyedén átlátja a hatályos törvényeket és a leadott dokumentumokat, így pedig mindenki számára egyszerűbb az ügyintézés.

Melyek azok a feladatok a cégnél, amik a könyvelő hatáskörébe tartoznak?

  • Természetesen a számlák kezelése. Fontos tudni, hogy a könyvelőnek nem az a feladata, hogy kiállítson bizonyos dokumentumokat, hanem az, hogy iktassa és rendezze a számára rendelkezésre bocsátott iratokat.
  • Kommunikáció a különféle pénzügyi hatóságok felé, avagy a különböző bevallások elkészítése és leadása.
  • A vállalkozás pénzügyi helyzetének szemmel tartása, a tulajdonos tájékoztatása a törvényi változásokról.

Amennyiben Ön is szeretné, hogy pénzügyeit pontosan kezeljék, de nem akar felvenni egy külön embert ennek okán a céghez, akkor akár ránk is bízhatja a munkát! Gyakorlott könyvelő szakemberekkel dolgozunk, akik szem előtt tartják az Ön és cége érdekeit!

Válasszon stabil székhelyszolgáltatót hosszútávra!

székhely - szolgáltatás Válasszon stabil székhelyszolgáltatót hosszútávra!Akár cégalapítás előtt áll, akár változtatáson töri a fejét vállalkozásával kapcsolatban, egy dolog egészen biztos: ahhoz, hogy nyugodt, kényelmes körülmények között folyhasson valamennyi hivatalos adminisztráció, elengedhetetlen, hogy biztos, rendezett székhellyel rendelkezzen.

Egy profi székhelyszolgáltatás nem csak magát a bérelt irodát és környezetét biztosítja, hanem a székhely körüli ügyintézést is magukra vállalják a szakemberek, hogy a bérlő csak a saját munkájára, saját adminisztrációjára koncentrálhasson. Ennek megfelelően rengeteg terhet vesz le a válláról, ha egy ilyen szolgáltatás mellett dönt!

Ha megbízható székhelyszolgáltatást venne igénybe, melynek során a szakértők garantáltan mindent hivatalosan, rutinosan végeznek, melynek segítségével hosszútávra, biztonságban tervezhet, stabil alapokat tudhat magáénak, lépjen kapcsolatba munkatársainkkal! Mindenben készséggel állunk rendelkezésére, hogy cége úgy fejlődhessen, ahogyan elképzelte!

Saját tulajdonnal rendelkező székhelyszolgáltató vagyunk!

székhely - szolgáltatás Saját tulajdonnal rendelkező székhelyszolgáltató vagyunk!A legtöbben nem szeretnek úgy hozzáfogni különféle tevékenységekhez, hogy nem tudnak egy biztos pontot a hátuk mögött – szerencsére mi épp ezt a biztonságot tudjuk megadni ügyfeleinknek azzal, hogy saját tulajdonnal rendelkező székhelyszolgáltatók vagyunk!

Ez miért jó? Mert így vállalkozásunk biztos alapokon nyugszik, ezért Ön is bátran bízhatja ránk ügyeit!

A székhelyszolgáltatás abban az esetben nevezhető sikeresnek, ha folyamatosan tudjuk ügyfeleinknek biztosítani a felkínált lehetőségeket. Saját tulajdonunknak hála számunkra ez nem jelent problémát! Ha minket választ, akkor nem fog függni harmadik fél döntésétől, csakis velünk kerül kapcsolatba – mi pedig igyekszünk mindig mindenről időben tájékoztatni és maradéktalanul elvégezni a ránk bízott feladatokat.

Ne kockáztasson, a székhelyszolgáltatáshoz válasszon Ön is olyan vállalkozást, ami saját tulajdonnal rendelkezik, hiszen így nem érhetik kellemetlen meglepetések! Vegye fel velünk a kapcsolatot bizalommal!

Székhelyszolgáltatás kedvező feltételekkel

székhely - szolgáltatás Székhelyszolgáltatás kedvező feltételekkelMivel a cégalapítás csak úgy történhet meg, hogy rendelkezik egy székhellyel is, ezért fontos, hogy minél egyszerűbben elintézhető legyen ez a kitétel akkor is, ha Ön nem tudja biztosítani saját erőből. A székhelyszolgáltatás kedvező feltételekkel valósulhat meg, ha hozzánk fordul!

Célunk az, hogy minél több gondot levegyünk az Ön válláról a székhelyszolgáltatással, mikor a cégalapítás és a munkarend kialakítása is épp elég feladatot hagy majd az induláskor. Nálunk könnyen és egyszerűen szerezheti meg a céghez szükséges székhelyet, ráadásul számos szolgáltatást biztosítunk Önnek, amely később, a mindennapi munka során is a hasznára lesz. Árainkat is igyekeztünk reálisan megszabni, hogy ne kelljen feleslegesen sokat költenie erre a szegmensre, és biztosíthatjuk róla, hogy ha szüksége lenne kollégáink segítségére, akkor is bátran fordulhat hozzánk!

Használja ki Ön is a székhelyszolgáltatást kedvező feltételekkel, és élvezze ki a biztos és jó megoldások előnyeit! Keressen minket a részletekért Ön is bátran!

Mire figyeljen székhelyszolgáltató székhely szolgáltatás kiválasztásakor?

Mire figyeljen székhelyszolgáltató kiválasztásakor?Egy vállalkozás székhely nélkül nem létezik, ezért nagyon fontos, hogy kezdő cég tulajdonosa mielőbb gondoskodjon egy elérhetőségi cím megadásáról, ami tulajdonképpen a vállalkozás hivatalos levelezési címe is. Ha nem rendelkezik stabil, állandó címmel, érdemes élni a székhelyszolgáltatás lehetőségével!

Amikor székhelyszolgáltatót választ, mindig legyen nagyon körültekintő, ugyanis egyre több hamis cég épül erre a szolgáltatásra, ami miatt a vállalkozás akár tönkre is mehet. Ezért csakis olyan megbízható, több éve működő székhelyszolgáltatót válasszon, aminek jó híre van a szakmában, és megfelelő tapasztalattal rendelkező szakemberek dolgoznak benne.

Mivel az utóbbi időben megszaporodtak a székhelyszolgáltatással kapcsolatos csalások, az ezzel kapcsolatos jogszabályokat is szigorította a kormány, értelemszerűen megelégelték a rengeteg panaszt, ezért mielőtt igénybe venne székhelyszolgáltatást, érdeklődjön a törvénymódosításról is a megfelelő szervektől!

Válasszon körültekintően székhelyszolgáltatót, keressen minket bizalommal! Garantáljuk a színvonalas, megbízható szolgáltatást!

Hasznosnak találja szolgáltatásunkat hívjon minket bátran!

Hívjon minket: +36/1-267-42-54

Milyen előnyökkel jár a székhelyszolgáltatás?

Milyen előnyökkel jár a székhelyszolgáltatás?A vállalkozások tulajdonosainak többsége nincs igazán tisztában a székhely fontosságával, ezért hajlamosak nem tudomást venni e tényezőről, pedig az igazság az, hogy ez nem egy szükséges rossz a vállalkozás életében, hanem egy előnyös választás, ami nem csak hitelesíti, hanem elérhetővé is teszi a céget!

A székhelyszolgáltatás igénybevételével csakis előnyökre tehet szert, például a postai küldeményeket sokkal egyszerűbben, bonyolult ügyintézés nélkül átveheti, így gyorsan és biztonságosan intézheti vállalkozása hivatalos ügyeit. A székhelyszolgáltatással nem kell irodát fenntartania ahhoz, hogy vállalkozása levelezőcímmel rendelkezzen, ennek köszönhetően jelentős összeget is megspórolhat vállalkozásának, amit cége fejlesztésére, bővítésére fordíthat!

Nem kell attól tartania, hogy vállalkozását kényszertörlés alá vonnák, hiszen a szolgáltatás igénybevételével gondoskodhat a hivatalos székhelyről, így e szempontból nem támadható cége.

Keressen minket bizalommal székhelyszolgáltatással kapcsolatban!

Kezdő vállalkozásoknak ideális megoldás a székhelyszolgáltatás!

Egy kezdő vállalkKezdő vállalkozásoknak ideális megoldás a székhelyszolgáltatás!ozás indulásakor sok mindenre kell ügyelni, például arra, hogy minden szabályos legyen, hogy mindenre jusson a kezdőtőkéből elegendő pénz. Érdemes feltérképezni, hogy milyen költséghatékony megoldásokkal lehet a vállalkozás ügyeit lendületbe hozni, milyen lehetőségek vannak arra az időszakra, amíg a cég megveti a lábát a piacon!

Az egyik ilyen például a székhelyszolgáltatás! A székhelyszolgáltatás lényege, hogy a szolgáltató cég irodája, telephelye az a helyszín, ahol a megbízó vállalkozás ügyeit intézik, itt történik a postai feladatok, a levelezés bonyolítása, itt folyik az adminisztráció is, tulajdonképpen egy saját irodai tevékenységet lehet levezényelni innen! Ennek az az óriási előnye, hogy a kezdő vállalkozásnak nem kell iroda helyiséget bérelnie csak azért, hogy legyen hol intézni a papírmunkát! Székhelyszolgáltató cégünk megteszi ezt Ön helyett töredéknyi összegért!

Keressen minket bizalommal, és válassza a kedvezőbb, praktikusabb és költséghatékonyabb megoldást!

Székhelyszolgáltatás gyorsan és egyszerűen? – Velünk lehetséges!

Székhelyszolgáltatás gyorsan és egyszerűen? – Velünk lehetséges!Manapság egy cég hivatalos létezéséhez elengedhetetlen, hogy hitelesített címmel rendelkezzen, hiszen már törvény is előírja, hogy székhely nélkül nem működhetnek a vállalkozások. Azonban nem minden cég rendelkezik olyan indulótőkével, amivel megvalósítható egy irodahelyiség megvásárlása, vagy akár csak bérlése, ezért mindenképp érdemes a székhelyszolgáltatás mellett dönteniük a tulajdonosoknak.

Sokan tartanak ettől a megoldástól, ugyanis az utóbbi években számos átverésről lehetett hallani e téren. Ha minket választ, nem kell aggódnia, hogy átverés áldozatává válna, ugyanis a székhelyszolgáltatás terén kellő tapasztalattal rendelkezünk, így tisztában vagyunk a törvényi előírásokkal, hiszen nekünk is célunk, hogy minél több törvényesen működő vállalkozás lendítse fel a hazai gazdaságot! Székhelyszolgáltatásunkra a rugalmasság éppúgy jellemző, mint a megbízhatóság, így arra törekszünk, hogy minden egyedi igények is eleget tegyünk.

Bízza tapasztalt szakemberekre az ügyintézést, keressen minket bátran székhelyszolgáltatást érintő kérdéseivel!

Profi kezekben szeretné tudni céges ügyeit? Válasszon minket!

Profi kezekben szeretné tudni céges ügyeit? Válasszon minket!Cégalapításon töri a fejét? Megbízható székhelyszolgáltatásra lenne szüksége? Tapasztalt cégvezetőként megelégelte jelenlegi könyvelője munkáját és váltana? Ha bármelyik állítás igaz Önre, többé nem kell kutatnia a választ, ugyanis nálunk mindent megtalál egy helyen!

Vállalkozásunk legfőbb célja, hogy a cégvezetőknek minden téren megadjuk a segítséget, ezáltal pedig vállalkozásuk sikerét is megalapozhassuk. Vitathatatlan, hogy csak azok a cégek maradnak fent hosszú távon az üzleti életben, akiknél a pénzügyektől kezdve a hivatalos ügyek intézéséig minden rendben van. Szolgáltatásaink között kiemelt figyelmet fordítunk a cégalapításra, hiszen, ha már a legelején valamit rosszul regisztrálnak, vagy a vállalkozási profilnak előnytelen megoldásokat használnak, azok a későbbiekben komoly fennakadásokat okozhatnak a cég életében! Természetesen a jövőről sem szabad megfeledkezni, ezért a későbbiekben is rendben tartjuk vállalkozását, amelyről profi, tapasztalt könyvelőink gondoskodnak!

Forduljon hozzánk bizalommal!

 

Közösen, még sikeresebbé válhat vállalkozása
Előre is köszönve megelőlegezett bizalmát:

Telefon: 06-1-267-4254