A megbízható székhelyszolgáltatás előnyei

Magyarországon az alapvető feltétele a cégalapításnak, hogy legyen egy bejelentett székhelyünk, ahol a cégünk található, és ahova jöhetnek leveleink és értesítéseink. Irodát találni nem könnyű, főleg akkor, ha nem töltjük ott az egész napunkat, így pedig csak a pénzt viszi, de lennie pedig muszáj.

A székhely címre küldemények, levelek is érkeznek, legtöbbször hivatalos szervektől, tértivevényes küldemények, melyek átvétele jogosultsághoz kötött. Az átvett küldemények, levelek érkezéséről tájékoztatjuk ügyfeleinket email-en és telefonon is, hiszen a székhelyszolgáltatás egyik legfontosabb része az ügyfélszolgálat.

Munkaidőben, hétfőtől péntekig az összes hivatalos szerv előtt képviseljük Önt. Amennyiben elutazik, fontos levele, küldeménye érkezik, de nincs ideje megnézni, átvenni, elolvasni, scannelve, vagy faxon eljuttatjuk a megjelölt anyagot a megadott email címre, telefonszámra, az Ön megbízása alapján.

székhelyszolgáltatás Budapesten az Ön kényelmét szolgálja! Ne hagyja ki ezt a lehetőséget, forduljon hozzánk bizalommal!

netablak Hírek Honlapkészítés